Handelsbetingelser

OBS DA SHOPPEN ER UNDER AFVIKLING TAGES INGEN VARE RETUR!

Se venligst bort fra hvad der står skrevet i handelsbetingelserne. 

HANDELSBETINGELSER Bestilling Hos Levelroom kan du bestille varer via vores webshop. Benyt indkøbskurven til at lægge de ønskede varer i. Udfyld kontaktoplysninger korrekt, og du vil modtage en ordrebekræftelse på mail, som er bevis på at din ordre er registreret. Gem den som en bon i tilfælde af reklamation, idet vi grundet miljøhensyn ikke medsender en kvittering fysisk med ordren. Hvis du fortryder din ordre eller vil have noget ændret på den, beder vi dig sende os en mail på info@levelroom.dk med oplysning af dit ordre nr. samt hvad du ønsker der skal ske. Vi vil i bedst muligt omfang tilrette din ordre såfremt det er muligt. Hvis du har spørgsmål angående varer på webshoppen er du velkommen til at kontakte os på info@levelroom.dk. Betaling Alle priser er inkl. 25% moms. Der kan betales med følgende betalingskort: Visakort, Visaelectron, Mastercard og Mobilpay. . Vi tager ikke kortgebyrer. Beløbet trækkes først fra din konto, når varen sendes. Der kan ikke trækkes større beløb end det du har godkendt ved købet. Dine kort oplysninger krypteres ved overførelsen, og giver dermed meget stor sikkerhed for, at tredjepart ikke kan spore dem. Fragt Vi sender din pakke, så snart vi har behandlet ordren. Leveringstiden er typisk 2-5 hverdage. Leveringsperioden kan variere i forhold til weekend, ferie, helligdage samt nystartet udsalg eller eventuelle forsinkelser fra leveringsudbyders side. Levelroom samarbejder med GLS og alle pakker sendes til en GLS pakkeshop. Alle pakker har track and trace, så du kan følge din levering via den mail, som GLS sender dig. GLS benytter en mail- eller sms-service, der oplyser, hvor din pakke kan spores og hvornår din pakke kan afhentes på nærmeste posthus eller pakkeboks. Det koster 49 kr. at få leveret din pakke til en GLS pakkeshop. Hvis du handler for mere en 499 kr. så er fragten gratis. Afbestilling Hvis du ønsker at afbestille en vare skal du informere os derom inden for 24 timer og afbestilling kan kun ske såfremt varen ikke er afsendt fra lageret. Fortrydelsesret Hos Levelroom har du som forbruger 14 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager dine varer. Hvis du har bestilt flere forskellige vare i en ordre, men de er leveret enkelvis, løber fristelsen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Fristelsen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du ville fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@levelroom.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde at købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Vare hvor de 14 dages fortrydelsesfrist er overskredet kan du som udgangspunkt ikke fortrydes, men kontakt os gerne på info@levelroom.dk. FORTRYDELSE AF EN DEL AF KØBET Hvis du har købt flere vare hos LevelRoom har du mulighed for at sende en eller flere vare retur selvom de er købt i en ordre. Bemærk dog du ikke få fragtomkostningerne retur hvis du fortryder dele af dit køb. RETURNERING Når du har givet os besked om at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende vare retur. Alle varer skal være i samme stand som ved modtagelsen og alle prismærker og tags skal stadig sidde på varen, hvis du vil være sikker på at kunne få det fulde beløb retur. For at registrere din returnering skal vi bede dig om at gå ind på levelroom.dk og udfylde returnering skemaet. Varen skal sendes retur i forsvarligt indpakket emballage, gerne original emballage. Aflever din pakke i en GLS pakkeshop. Omkostningerne til returnering af varen afholdes af Levelroom ved at benytte det returlabel som du får ved registrering af returnering på hjemmesiden. Benytter du ikke vores returlabel skal du selv betale for at få pakken returneres. Det er dig der hæfter, hvis det opstår skade under transporten. VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR Du hæfter selv for evt. værdiforringelse af varen. Det vil sige at du naturligvis må prøve varen som var det i en fysisk butik, men ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungere, kan du kun få dele af købsbeløbet tilbage. Beløbet kan du få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde at, du kun kan få fragtomkostninger retur. Hvis du ville være sikker på at kunne få det fulde beløb retur, må varen ikke bære præg af at være brugt eller lugte af eksempelvis røg og alle mærker og tags skal side på. Det er ikke muligt at ombytte varer til en anden størrelse, heller ikke i forbindelse med rabatkampagner. Varen returneres og der bestilles på ny. TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis vare er værdiforringet fratækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refundere alle betalinger modtager fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i tilfælde, hvor du valgte en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder) senest 14 dage fra dagen, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet. Medmindre andet er aftalt. Vi tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den. VAREN SENDES TIL LevelRoom, Vester Viderupkær 9, 9240 Nibe Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Returneringen kan ikke finde sted ved at nægte modtagelse af vare i pakkeshoppen. Reklamation Når du handler som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Hos LevelRoom har du 2 års reklamationsret ved fejl eller mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Dette gælder dog ikke hvis varen er blevet fejlagtigt brugt eller vasket forkert. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. I tilfælde af fejl på varen skal du inden for rimelig tid efter at have opdaget en sådan fejl skriftligt eller mundtligt informere LevelRoom om fejlen. LevelRoom vil derefter give dig oplysninger om, hvordan du skal forholde dig. Er reklamationen berettig, refunderer vi dine fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarligt emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelsen, så vi kan tilbagebetale din fragtomkostninger. Vare sendes til LevelRoom, Vester Viderupkær 9, 9240 Nibe Vi modtager kun opakker, som sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet i den retur seddel der er sendt med. Reglerne vedrørende reklamation er fastsat i købeloven. KLAGEGANG Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte virksomheden LevelRoom på info@levelroom.dk Hvis det ikke lykkes at finde en løsning skal du sende en klage til: Center for klageløsning, Nævnenes Hus, Toldbolden 2, 8800 Viborg. www.naevneneshus.dk Har du bopæl i et andet EU-land kan du klage til http://ec.europa.eu/odr PERSONDATAPOLIKTIK Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, telefon nummer og mailadresse. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere vare til dig. Personoplysningerne registreres hos hos LevelRoom og opbevares i 5 år, hvorefter de oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandleren i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger tilstrækkelig beskyttelse. Denne Dataansvarlige på www.LevelRoom.dk er LevelRoom. Du har ret til at få oplyst hvilken oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rette. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan eks. være hvis dine data ikke længere er nødvenige i forhold til formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata blicer behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: Info@levelroom.dk STANDARDFORTRYDELSESFORMULAR (Denne formular udfyldes kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende) Til: LevelRoom.dk, Vester Viderupkær 9, 9240 Nibe Telefon: 31665479 Mail: Info@levelRoom.dk Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser: ________________________________________________________________ Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________ Forbrugerens navn: ________________________________________________________________ Forbrugerens adresse: _______________________________________________________________ Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: (kun hvis formularens indhold meddeles på papir) Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 08/06-2022